Na ovom blogu, imate jako finu priču o Naropi. Interesantna je za pročitati i jako poučna, ukratko iznosi osnove Unutrašnjeg Puta. Mogu reći Tantre, iako se Budisti neće samnom složiti, tako da je to nebitno koje je učenje, jer ovo je osnova svih Ezoteričnih Učenja.

3.) Sljedeća osoba koju je susreo nosila je težak teret. Naropa ga je pitao da li zna tko je Tilopa i gdje živi. Taj mu je odgovorio da pođe na drugu stranu planine gdje će pronaći nekog tko zna odgovore. Ta osoba će rezati i kamenjem razbijati glave ljudi, dakle i njegovih (Naropinih) roditelja. Naropa je pošao i pronašao čovjeka koji se bavio sječenjem i razbijanjem ljudskih glava na kamenu. Pitao ga je gdje može pronaći Tilopu. Čovjek mu je odgovorio da zna gdje no prije nego mu kaže mora i on sam razbiti nekoliko glava. Naropa je na to spontano pomislio „ja sam redovnik, ja sam pandit. Dolazim iz visoke kaste. Kako mogu razbijati glave?“
Čim je tako pomislio, čitav prizor je nestao. Glas s nebesa mu je rekao da je u svrhu postizanja bilo kakve realizacije potrebno odbaciti privrženost egu i ponos. Bez razumijevanja da ne postoji stvarno „ja“, da nema stvarne individue, nikada neće postići nikakvu realizaciju.
U tome trenutku Naropa je shvatio da je svaki put kad je nekoga sreo u tome iskustvu bila lekcija koju treba naučiti. Obećao je da će nadalje pokušati naučiti svaku lekciju.

Blog:
http://vajrapani.blog.hr/

Oglasi