“Čovjek može spoznati Pramatmana poznavajući Jivatmana ili poznavajući “Ja”, ali to ne znači da je Najviša Svijest postignuta, ili da se čovjek sa njom Sjedinio. Isto tako, punoća Znanja može doći iz Sjedinjenja u manjem Samadhiju, ali ne i potpuno dostizanje Najviše Svijesti.
Sve dok Sadhaka ne oslobodi svoj Um od Impresija ili laički rečeno, Nečistoća, kroz svoju Praksu on ne može dostići Oslobođenje.
Svaki dio Uma ili Kosa mora biti dovedena do ‘prozirnosti’ ogledala kako bi bila Transformisana i Trancedentovana Sjedinjenjem, ili Znanjem o Sopstvu.” – Madhyamachara Tantra

Među ljudima, čak i onima koji imaju određeno Znanje, vlada mišljenje da Uviđanje Istinskog Ja ili Istinske Prirode Čovjeka znači i Oslobođenje, ali to je jedna generalna zabluda kojom robuju čak i najviši.
Oslobođenje nije isto što i Probuđenje, kao što Realizacija Probuđenja ili Manifestacija Spoznaje ili Znanja o Sopstvu koje je dostignuto u bljeskovima ili Poznavanjem Ja ili Prirode Univerzuma a samim tim i Čovjeka, nije ista kao i Probuđenje.
Mišljenje da je Čovjek koji je Probuđen oslobođen Reinkarnacije lažno je koliko i mišljenje da je Probuđenje Oslobođenje.

Oglasi