Anoraniiyánahameva tadvanmahánaḿ vishvamahaḿ vicitram
Purátano’haḿ Puruśo’hamiisho Hirańmayo’ham Shivarúpamasmi.

“Uzeo sam formu najmanje molekule i opet Ja Sam najveći od najvećih. Ja sam taj koji se manifestuje u ovom opažajnom Univerzumu. Prekrasno je moje Djelovanje, Autentičan je tok mojih misli i ideja. Nije od ovih čudesnih vibracija, nije od ovih neopisivih zračenja, kojim Ja beskrajno ispoljavam samog sebe, ne može biti upoređena jedna sa drugom. Svaka od njih je Jedinstvena u svojoj individualnoj Slavi. Svaka od njih manifestuje moju raznolikost, i juri različitim brzinama u odnosu na Neuslovljenu, bezformnu formu u svijetu formi. O koliko sam Prekrasan. Ja Sam Nerođen. Ne mogu naći nijedan uzrok samog sebe. Ja sam iza djelokruga kauzalnosti, i zbog toga niko nije Drevniji do mene. Ja sam Vječna Spoznaja (Znanje). Nijedna povređujuća ili zlokobna misao ne može ući u mene. Ja samo želim Dobro svim Bićima”

“Kada je Sadhaka ustabiljen u sličnoj Svijesti – njegova spoljašnja, ispoljena svijest biva ugašena, izgubljena. Ovaj stadij nazivamo Savikalpa Samadhi. U njemu se Sadhaka i sjedinjuje sa Kosmičkim Umom totalno i kompletno. Razlika između ovog Stanja i Nirvikalpa Samadhija je u tome što u Nirvikalpa Samadhiju nema Ja Osjećaja, bio on velik ili mali, već je sve sama Egzistencija, sve je itengrisano u Svijesti. Za razliku od Ispoljene Svijesti koja je odsutna tokom Savikalpa Samadhija, osjećaj Dualnosti ne postoji u Sadhaki.”

Dio iz Učenja Madhyamachara Tantre.

Oglasi